יום ראשון, 1 באפריל 2012

בניית אתרים לעסקים קטנים


בניית אתרים כיום הנה חובה לכל סוג של עסק. לא רק לעסקים הגדולים יש כיום אתר, אלא כמעט לכל חנות, נותן שירות, בעל מקצוע או עסק קטן מכל סוג שהוא. הסיבה המובילה לכך היא שכיום לקוחות פוטנציאליים מחפשים את נותני השירות שלהם ישירות באינטרנט במנועי חיפוש ופחות בדפי זהב, אינדקסים, או מדריכי עסקים אחרים.

בניית אתר לעסק קטן יכולה להיות קלה ופשוטה ולא דורשת ממון רב או הוצאות גדולות. בניית אתרים כיום הופכת לנגישה יותר ויותר כמעט לכולם, אבל עדיין חשוב להקפיד על בנייה של אתר איכותי ומקצועי גם לעסקים קטנים. כיום כבר לא מומלץ לבנות אתר באחד מהאתרים המציעים בניית אתרים בחינם מאחר והמערכות אותן הן מציעות לא נותנות את סך כל השירותים שבעל עסק מעוניין בהם ובנוסף, דפי העסק הפרטי שם מלאים בפרסומות היכולות להסיח את דעת הגולשים.

בניית אתרים לבעלי עסקים קטנים

מאחר וכיום הלקוחות מחפשים את נותני השירות שלהם ברשת האינטרנט, מומלץ ליצור אתר אטרקטיבי ובו מפורטים כל השירותים אותם מציע נותן השירות בכל תחום שהוא עם תמונות רלוונטיות באיכות טובה וכמובן, עם דרכים ברורות ליצירת קשר.

אתרים אלו צריכים לכלול כמה דפים ובהם מידע על העסק, מי הם הבעלים ומהי הכשרתם, ובנוסף שווה לכלול כמה מילים אישיות בסגנון של "אני מאמין". בנוסף כדאי לכלול דף ובו המלצות מלקוחות קודמים, ובנוסף ניתן לכלול קופונים מיוחדים לגולשים במידה והדבר רלוונטי.

חשוב להקפיד על עיצוב נקי של האתר ובנייה נכונה של האתר כך שאפשר יהיה לפתח אותו בהמשך הדרך במידה ויתעורר הצורך. כיום רוב החברות לבניית אתרים מספקות מערכת לניהול תוכן המאפשרת לבעל העסק הקטן לעדכן את האתר בקצב שלו ובזמן שלו בקלות וללא צורך בידע טכני.

בניית אתרים פשוטה

כיום, עסק קטן ללא אתר פשוט אינו קיים. היכולת שלו להגיע אל לקוחות חדשים הינה מוגבלת. בנוסף לכך ישנם לקוחות פוטנציאליים השומעים על העסק ומעדיפים קודם לחפש מידע עליו ברשת האינטרנט לפני שהם מתקשרים, ללקוחות אלו כדאי ליצור אתרים אינפורמטיביים בהם מפורט כל המידע בו הם מעוניינים ובו הם גם יכולים למצוא את מספרי הטלפון או לשלוח הודעת דואר אלקטרוני.

בניית אתרים לעסקים קטנים הינה פשוטה בהרבה מכפי הנראה לעין וכל הנדרש הוא הרצון, השקעה של זמן בכתיבת תכנים רלוונטיים ואיכותיים ואפשר לצאת לדרך לבניית אתר מושך עין ומושך לקוחות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה