יום ראשון, 28 ביוני 2015

מסך מגע- כיצד תשמרו עליו לאורך זמן?

מסך המגע אומנם הופיע על גבי המחשב האישי כבר בשנת 1983 (מחשב HP-150  של חברת HP), אך רק בשנת 2007 עם יציאתו לאוויר העולם של האייפון הראשון, זכו מסכי הטאץ' לתהילת עולם. מרבית מסכי המגע המופיעים על גבי מכשיר הסמארטפונים בהם אתם עושים שימוש הינם מסכי מגע קיבוליים, כלומר מסכים הפועלים באמצעות פסים מוליכים העוברים מתחת למסך ומגיבים במהירות לכל לחיצה שלכם על גבי המסך. התקלות הנפוצות ביותר במכשירי הסמארטפון השונים קשורות בראש ובראשונה למסכי המגע, כאשר ברוב המקרים, התקלה מתרחשת עקב סדק, שבר או שריטה המופיעים על גבי המסך. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות לשמירה מקסימאלית ואופטימאלית על מסכי המגע שלכם. אז תשמרו על טאץ'.

נרתיק לנייד כפריט אופנה!

כניסתם של הטלפונים החכמים לתוך חיינו הובילה לשגשוג משמעותי של תעשיית המוצרים הנלווים למכשיר. בין יתר המוצרים הנלווים האפקטיביים ביותר לצרכי שמירה על מסכי המגע בפרט ומכשירי הטלפון בכלל, תמצאו את נרתיקי הטלפונים החכמים. נרתיקים אלו (בניגוד לנרתיקי סלולר מהדור הישן) מגיעים בעיצובים מקוריים, צבעים והדפסים מיוחדים ואפילו בגדלים שונים המותאמים לסוג וגודל המכשיר הרצוי. נרתיקי הטלפונים החכמים הפכו עם הזמן לפריט אופנה המשמש גם כמעין נרתיק צד לנשים ואף כארנק לגברים. הצבת הטלפון בתוך הנרתיק אומנם לא תמנע את נפילת הטלפון מעת לעת, אך היא ללא ספק תצמצמם בצורה משמעותית את עוצמת החבטה הישירה במסך.

מגן מסך זכוכית

בדור הראשון של מכשירי הסמארטפון, הדרך היחידה שהייתה לנו להגן באופן ישיר על מסך המגע הייתה באמצעות מגן מסך רגיל העשוי מפלסטיק שכל יכולותיו היו לספק לנו הגנה כזו או אחרת בפני שריטות על גבי המסך. עם התפתחות מכשירי הסמאטרפונים התפתחה גם תעשיית מגני המסך, וכיום, תוכלו ליהנות ממגני מסך המיוצרים מזכוכית מחוסמת. מגן מסך לאייפון מזכוכית או מגן מסך זכוכית למכשירי אנדרואיד כאלו ואחרים, הינם מגני מסך הבנויים ממספר שכבות של זכוכית והם מספקים הגנה מקיפה על מסכי המגע בפני שברים, חבטות, שריטות, אבק, מים וחול. מגנים אלו מצמצמים בצורה משמעותית את עוצמת הפגיעה במסך המגע בעת נפילת מכשיר הטלפון על הרצפה.

החלפת מסך

במידה ואתם אוחזים במכשיר אייפון או מכשיר אנדרואיד כזה או אחר במשך מספר שנים ברציפות, זה הזמן לשקול להחליף את מסך המגע במכשיר. עלות החלפתו של מסך מגע נעה בין 150 ל-350 שקלים, והדבר תלוי בסוג המכשיר בו אתם אוחזים ובגודלו.

לסיכום, שמירה על מסך המגע תאפשר לכם ליהנות בצורה האופטימאלית ביותר מכל פעולה אותה אתם מבצעים במכשירי הסמארטפון. כיום, הדרך האפקטיבית ביותר לשמירה על מסך המגע היא באמצעות מגן מסך זכוכית. מגן זה מעמיד לרשותכם את ההגנה הטובה ביותר בפני כל פגיעה ישירה במסך עקב נפילה או חבטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה